Erbjudande fastihetsägare

Driftstörningar och planerade avbrott

2018-02-15: Brf Kornetten har för närvarande driftstopp i sina Bredbandstjänster pga fiberavbrott i Stokab-förbindelsen vilket är felanmält och åtgärd skall utföras så snart som möjligt. Vi beklagar avbrottet.

2018-01-10:
Den 26 februari 2018 kommer Kanal 5, Kanal 9 och Kanal 11 endast finnas tillgängliga som HD kanaler.

2018-01-08:
 ÅTGÄRDAT! En del TV-störningar kan förekomma i vissa områden för närvarande.

2017-12-15: ÅTGÄRDAT!
Vi har för närvarande problem med EPG (Elektroniska Program Guide)-informationen. Detta berör alla våra TV kunder.

2017-12-15:
Våra kunder som använder sig av e-faktura och autogiro har mottagit en felaktig påminnelsefaktura. Ett fel har tyvärr inträffat och vi håller på att se över detta. Vi ber er därför att ni avvaktar med inbetalningen. Mer information kommer.

2017-06-12: National Geographic sänds från den 12 juni endast i HD format.

2017-04-11: Den 2 maj 2017 kommer det analoga utbudet att upphöra i vårat nät. 
Har du redan införskaffat nödvändig hårdvara och tittar på det digitala utbudet idag behöver du inte göra något. 

2017-03-20: Fr.o.m den 4 april 2017 kommer Viasat Film Comedy att utgå från kanalpaketen Viasat Film och Viasat Film & Sport.  De nuvarande kanalerna Viasat Film Comedy och Viasat Film Family kommer slås samman till en ny förbättrad Viasat Film Family-kanal. Mer inforamtion om detta finner ni under Nyheter.




När du behöver göra en felanmälan eller om du behöver support ringer du oss på tel 08-4464970.
Vi svarar vardagar kl 8:00-22:00 och helgdagar kl 10:00-20:00.




  


Felanmälan och Kundtjänst:


Telefon: 08-446 49 70
Vardagar 08:00–22:00
Helgdagar 10:00–20:00



Fakturasupport:

Telefon: 08-446 49 70, knappval 4
Mån–fre: 10-12 samt 13-15
Helgdagar stängt


Besök oss på plats:

Nytorpsvägen 12, 183 71 Täby
Se karta här >>

Kontorets öppettider

Måndag och Fredag: 10:00–12:00
Övriga dagar och helgdagar stängt